490,00 Kč
Nový produkt
Relé EX1-1F1J NEC / TOKIN, používané v automobilech Chrysler, Dodge, Jeep na ovládání palivového čerpadla a další
Tento produkt již není na skladě
Datum dostupnosti:
Relé EX1-1F1J NEC / TOKIN, používané v automobilech Chrysler, Dodge, Jeep na ovládání palivového čerpadla a další
Žádný názor zákazník pro tuto chvíli.
Relé V23072-C1061-A308 používá se pro opravu servomotoru posilovače řízení ve vozidlech Fiat Punto, Bravo, Brava atd.
Patice na spínací nebo přepínací relé, cena za plastový obal + potřebný počet pinů
Použité relé se spínacím kontaktem 4-pinové, používané na motocyklech Yamaha, ale i jinde
Použité relé se spínacím kontaktem, plně funkční , nejběžnější typ, používá se na svěla, ventilátor chladiče , čerpadlo atd.
Relé OMRON G8ND-2 12V potřebné pro opravu ruční brzdy ve voze Renault Scenic 2003-2005, atd.
Relé s přepínacím kontaktem, 12V 40A, pasuje do patice v sekci motocyklové konektory
Relé V23072-C1061-A303 pro ovládání zámků dveří ve vozidlech s modulem GM III (ZKE III) např. BMW E38, E39, E52, nebo ve vozidlech s modulem GM IV (ZKE IV) např. BMW E36.
Relé 512ND10-WF, použité v centrální elektronice automobilu VW Sharan, Seat Alhambra, Ford Galaxy na ovládání blinkrů.
Relé Tyco V23084-C2001-A303 používá se pro ovládání zámků dveří, stahování oken a střešních oken u některých vozidel BMW, VW, Audi, Seat atd.
Relé Relé EP2F-B3G1ST NEC, používané v automobilech Audi, BMW, Renault, Citroen, Fiat, apod. pro ovládání stahování oken, centrálního zamykání atd.
Relé V23086-C1001-A403 používá se pro ovládání světel, čerpadel a daších spotřebičů u vozidel Alfa Romeo, BMW, Citroen, Fiat, Iveco, Peugeot atd.
Relé V23086-C1021-A502 používá se pro ovládání světel, čerpadel a daších spotřebičů u vozidel Alfa Romeo, BMW, Citroen, Fiat, Iveco, Peugeot atd.