Reklamační řád

Reklamační řád upřesňuje postup zákazníka a prodávajícího v případě, že u nabízeného zboží vznikne na straně zákazníka oprávněný důvod k uplatnění práv z odpovědnosti za vady prodávaného zboží.

Prodávající: Bepod / Ilona Fuková, Petkovy 77, 294 04 Dolní Bousov, IČ:01625314, DIČ:CZ9258071009

ZÁKLADNÍ PODMÍNKY REKLAMACE

Vyskytne-li se u zakoupeného zboží v záruční době vada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat.

Za vadu nelze považovat změnu-vlastnosti zboží, která vznikla v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nevhodného zásahu. Reklamace se nevztahuje na zboží prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána.

Uplatní-li zákazník právo z vady prodaného zboží řádným způsobem a prodávající se s kupujícím nedohodne na jiné lhůtě, bude reklamace včetně odstranění vady vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

MÍSTO A ZPŮSOB UPLATNĚNÍ REKLAMACE

Kupující může uplatnit reklamaci osobně v provozovně prodávajícího, poštou, nebo elektronickou poštou. Kupující musí předložit doklad o zakoupeném zboží, doplnit své kontaktní údaje, popsat přesně důvod reklamace zboží a doložit fotodokumentaci reklamovaného zboží.

Po podání reklamace kupující obdrží potvrzení od prodávajícího o převzetí reklamace a následném postupu řešení elektronickou poštou do 3 dnů od obdržení reklamace od kupujícího. Reklamované zboží zasílá kupující prodejci na vlastní náklady. Opravené, nebo vyměněné zboží za nové, zasílá prodejce po vyřízení reklamace – v případě uznané reklamace – na vlastní náklady zpět.

LHŮTY PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE

Právo z vady (reklamace) musí být uplatněno v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží, pokud u zboží není uvedena jiná záruční doba. Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, ihned jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může zapříčinit prohloubení vady a znehodnocení zboží nebo znemožnit objektivní posouzení skutečných příčin současného stavu zboží a může být důvodem zamítnutí reklamace.

Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho užívání vydržet. Záruční doba je obecná administrativní lhůta, která nemá žádnou přímou souvislost s obvyklou životností konkrétního výrobku.

POŠKOZENÍ ZBOŽÍ PŘI PŘEPRAVĚ

Pokud kupující při převzetí zásilky zjistí, že je zjevně poškozen obal, bude tuto skutečnost řešit s dopravcem ihned.

Pokud kupující zjistí skryté poškození zboží, které vzniklo přepravou, až při rozbalení zásilky, je povinen bez odkladu – nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne doručení zboží, oznámit tuto skutečnost prodávajícímu, včetně fotodokumentace poškozeného zboží. Neučiní-li tak, následná reklamace nemusí být uznaná.

Adresa pro doručení poštou:

AutoMotoElektronika.cz, Větrovy 81 39002 Tábor

Elektronická pošta:

k-servis@email.cz

Reklamační řád byl vypracován ve smyslu zákona č.89/2012 Sb., občanský zákoník a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.