Teplý start - problém s teplým startem VW, Škoda, Seat, Audi TDI

Problém teplých startů mají motory 1,9 a 2,0 TDI VW, Škoda, Seat, Audi.
Projevuje se tak, že studený motor naskočí okamžitě, ale už i po krátkém zahřátí musíte točit startérem i 20s než motor naskočí. Z naší zkušenosti se většinou tato závada objevuje u vozů se 150tis km a více, ale jsou i vyjímky, kde se tato závada objevila v 80tis km. Tak u 10% vozů postačí zvednout diagnostikou startovací dávku.

Ostatní případy

V ostatních případech je nutno změnit software v řídící jednotce, podobně, jako když se chipuje, akorád se mění data v jiných oblastech, tudíž po úpravě se vám nezvedne spotřeba při jízdě nebo nezhorší studené starty. Pokud máte tento problém a přemýšlíte o chiptuningu, je to pro vás jedinečná šance jak ušetřit 30% ceny, když se udělá obojí najednou.